Trening tirsdag 4.juni og litt info

Postet av Rekrutt den 2. Jun 2024

Trening tirsdag: vi skal løpe en postløype kalt "usynlig post". Her vil minst en av postene som er tegnet inn på kartet ikke være hengt ut i skogen. Om å gjøre og finne ut hvilke(n).

To løyper er tilgjengelig:

N1 (nybegynner) og N2/C (viderekommen)

Så litt informasjon:

Det nærmer seg slutten på vårsesongen. Siste rekrutt-trening tirsdag 18.juni. Før den tid:

1. Husk påmelding til: Sørlandsgaloppen 27-30.juni og klubbstafetten på Hoensvannet 20.juni. Begge finnes i Eventor, men stafetten er bare lagt under aktiviteter, ikke i terminlisten.

2. Er det en forelder som kan tenke seg å lage et lite innlegg til klubbavisen Eikerhornet om hvordan det er å være ny i klubben vår? Ta kontakt med en av trenerne på treningen tirsdag.

3. En liten påminnelse om "statuttene" våre ved endt sesong høsten 2024:

a) alle rekruttene får diplom

b) deltakelse på 10/16 treninger = pokal

c) deltakelse på 5 treningsløp (eikermesterskapene på høsten teller med her) = premie fra premiebord.

Ikke nøl med å si fra om dere trenger hjelp til stort eller smått. Vi gleder oss til å se dere tirsdag.