Kveldsmat
Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 1. apr 2019

Tirsdag 2. april er det ikke kveldsmat på klubbhuset. Vi kommer sterkere tilbake 9. april med vanlig kveldsmat. Deretter tar vi påskeferie og så møtes vi tirsdag 23. april hvor vi tillegg til aktive i alle aldere, ønsker rekruttene velkomne til ny sesong.
Hilsen husutvalget
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Eiker Orienteringslag Eg
Treningsløp 8 Sprint Stenseth Skole
22.06.2026
Treningsløp Junger
09.06.2026
Bli med på klubbens nasjonaldag 💛💚💙❤️
03.06.2026
Treningsløp 5 Hoensvannshotellet
01.06.2026
Minneord - Kjell Amundsen
21.05.2026