Egentrening 30.06
Postet av Aktivgruppa den 24. jun 2026
Da det ikke er så mange som kan på trening 30.06, arrangerer vi ikke fellestrening denne dagen. For de som er hjemme og ønsker en økt, er det flere muligheter:
- 2.5, 3.5 og 5 km fra treningsløpet på Junger henger fortsatt ute. Løp gjerne en vanskeligere løype enn du pleier. Du kan også lage egen løype med andre kombinasjoner av poster.
- Finn et gammelt kart fra et terreng du liker, tegn din egen korridorøkt eller lag din egen løype uten poster.
- De som har bedt om treningsopplegg for sommeren har fått disse, ta gjerne en av disse løypene.
Avtal gjerne med andre og løp sammen!
Behov for hjelp til å printe kart? Si i fra, så ordner vi det!
Ønsker alle en god sommer, hilsen oss i Aktivutvalget
Logg inn for å skrive en kommentar.