Bli med på klubbens nasjonaldag 💛💚💙❤️

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 3. jun 2026

16.juni arrangerer vi Eikermesterskap i stafett. De siste årene har dette vært en folkefest, med over 80 løpere! Klarer vi å sette ny rekord i år?

Stafetten samler hele klubben;

🚸 De yngste løper en superrask 1.etappe med skygging av 3.etappe

🤸‍♀️👵🏻 2.etappe er tiltenkt de yngste ungdommene, de voksne som begynner å bli litt tunge i steget og foreldre som løper sine første o-løp denne sesongen

🏃‍♀️ 3.etappe er litt lenger og mer krevende, her kniver de eldste ungdommene mot rutinerte foreldre og avdanka eliteløpere

🍕🍹🏆 Når alle er i mål avslutter vi med premieutdeling til de tre beste lagene. Saft og pizza til alle!

Ta det raskeste veivalget til påmelding og mer informasjon i Eventor: https://eventor.orientering.no/Activities/Show/6700
Påmeldingsfristen er onsdag 10. juni

Håper å se akkurat deg og din familie til start, husk at laget ditt trenger deg!



5 Kommentarer

Kommentarer

  • Maria Angelica Hauge-Runningshaugen

    Tusen takk dere, da fikk jeg det til 😀

    08 juni 2026
  • Anne Marthe Peveri

    Det ligger ikke i terminlisten, men under aktiviteter (fanen ved siden av terminliste). Se eventuelt facebook og følg linken derfra

    08 juni 2026
  • Anita Hilleren

    Velg aktiviteter ved siden av terminliste, helt øverst.. ev send meg mld på messenger om du ikke finner d:)

    08 juni 2026
  • Maria Angelica Hauge-Runningshaugen

    For det er 16 juni og ikke 17. juni? Det er forskjellige arrangementer? 😅

    Mvh. Maria

    08 juni 2026
  • Maria Angelica Hauge-Runningshaugen

    Hei!

    Jeg prøver å melde på Alma Othilie og Oliver, men jeg finner ikke noe løp den dagen ?

    Når jeg går på «Terminlister» så er det ikke noen løp den dagen. Ligger de under en annen fane ?

    Mvh. Maria

    08 juni 2026

Logg inn for å skrive en kommentar.