Påmelding til stafetter 2024-sesongen

Postet av Grete Thorsby den 9. Apr 2024

Å løpe orientering på lag sammen med gode venner er ekstra gøy og bittelitt nervepirrende! Aktivutvalget har i år valgt ut tre stafetter hvor vi ønsker å prege startstreken med rosa strømper og grønne løpstrøyer;

01.05 Sprintstafett på Nøtterøy (stafettklasser fra 11-100 år!)

20.05 Ungdomsstafett (11-16 år) i forbindelse med pinseløpet på Kongsberg

KM stafett i august (tid og sted ikke avklart).

For å få oversikt over hvem som ønsker å løpe de ulike stafettene, benytter vi oss av internpåmelding i Eventor. Du finner arrangementene under "klubbaktiviteter". For utfyllende informasjon om hver stafett ligger det innbydelser under hvert arrangement i terminlisten. Aktivutvalget melder på lag og fordeler etapper ut fra de som har meldt interesse. Husk at laget ditt trenger akkurat DEG for at vi skal klare å stille mange lag, her er ingen for uerfaren eller for dårlig trent; det er alltid en klasse og etappe som passer.

...og ønsker du å øke muligheten for å komme på vinnerlaget på årets klubbmesterskap i stafett, kan du allerede nå melde deg på EM stafett 20.06.

Meld gjerne på så tidlig som mulig, det gjør planleggingen av lag mye enklere for oss som jobber med det!