Treningsløp Spiten
Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 29. Apr 2024
Torsdag 2. mai arrangerer Sebastian og Stian treningsløp med samlingsplass Spiten Skileik.
Start mellom kl 17:30 og 19:00. Det er fire løyper 1.5 km N-løype (1:5000), 2.5 km C -løype(1:7500), 3,5 km A løype (1:7500) og 5 km A-løyp (1:10000).
Løypene blir hengende ute til og med lørdag 4. mai kl.17:00 slik at det er mulig å laste ned kart og løpe gjennom løypene de neste dagene. Registrer tid i selvregistrering (se link under).
Emitbrikker benyttes. Kan lånes. Noen små snøflekker i terrenget.
Velkommen til treningsløp i Spiten.
Resultat brikkesys
Livelox
Selvregistrering
Resultat Selvregistrering
Treningsløp Kølabånn
Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 23. Apr 2024
Torsdag 25.april arrangerer Aud og Berit treningsløp fra Kølabånn. Det er fire løyper 1.5 km N-løype (1:5000), 2.5 km C -løype(1:7500), 3,5 km A løype (1:7500) og 5 km A-løyp (1:10000).Løypene blir hengende ute til og med lørdag 27. april kl.17:00 slik at det er mulig å laste ned kart og løpe gjennom løypene de neste dagene. Registrer tid i selvregistrering (se link under).
Velkommen til årets første treningsløp.
Selvregistrering. Er nå rettet !
Resultater selvregistrering
STARTKONTINGENT - ÅRSAVGIFT - TRENINGSLØP
Løpere fra Eiker t.o.m. 16 år gratis. Øvrige løpere kr 20,- per løp , eller du kan også betale en årsavgift på kr 400,- for alle treningsløpene. Benytt klubbens bankkonto 2220.20.50356, eller via Vipps 118 972
Eikerløpet 9. mai 2024 - oppdatert info til funksjonærer
Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 15. Apr 2024
I år faller Kr Himmelfartsdag som vanlig på en torsdag – og datoen er 9. mai 2024. Eikerløpet har de siste 20-25 årene blitt avviklet på Kr. Himmelfartsdag, og med bra deltakelse. Det tror vi også det blir i år!
Løpet er i år lagt til Ormåsen, med arena mellom skileiken og skibrua. Det vil bli forberedelser mandag og tirsdag i forkant og etablering og rigg av arenaområde onsdag 8. mai. De siste forberedelsene gjøres tidlig på løpsdagen, der ordinær start er kl. 1100. Eiker o-lag vil leie toalettvogn til løpet.
Tidsplan for selve løpsdagen 9. mai planlegges slik:
kl. 0800 Siste rigg alle områder
kl. 1030 Frist påmelding alle åpne klasser
kl. 1000-1200 Fristart for N-klasser og øvrige åpne klasser
kl. 1000 Småtroll og kiosken åpner
kl. 1100 Første start aldersklasser
Organisering og funksjonæroppsett baserer seg på samme mal som vi har benyttet de siste årene. Vedlagt følger et oppsett med fordeling av ansvarsområder. Mange er forespurt som funksjonærer og svart ja, mens andre forespørres herved, og som vi håper svarer ja.
- De som er forespurt og svart ja er avmerket med SORT skrift i oversikten.
- Under disse er noen navn ført opp med RØD skrift i oversikten som vi ønsker å ha med i de respektive grupper. Håper dere gir tilbakemelding og svarer ja. Fint om du også gir tilbakemelding dersom du ikke har anledning, eller kan tenke deg en annen oppgave.
- Vi mangler funksjonærer i noen grupper, det gjelder først og fremst:
- 330 Start 1-2 funksjonærer
- 340 Mål 1-2 funksjonærer
- 410 Kan være behov for ytterligere bistand til arena/rigg 2-3 personer
- 450 Parkering hvor vi trenger ytterligere 4-5 funksjonærer
- 540 Barneparkering trenger ytterligere 1 funksjonær
- 560 «Utrykningsgruppe» dersom det er behov for bistand: 1-2 personer
Vi må regne med at det kan bli forfall, så vi trenger helt sikkert noen reserver. Har du ikke vært med tidligere, så er du spesielt hjertelig velkommen.
Vi ber om bekreftelse/tilbakemelding sendes per e-post til nbjorgum@icloud.com eller SMS melding til 45485404 innen tirsdag 30. april 2024 om du har anledning eller ikke. Angi med nummer hvor du har lyst til å gjøre en jobb, og/eller at vi kan sette deg opp der det er behov. De med sort skrift behøver ikke å gi tilbakemelding dersom det ikke er endringer.
Samme person kan gå igjen på et par områder der det passer.
Onsdag 24. april kl. 1800 blir det funksjonærmøte på Klubbhuset Ormåsen med informasjon og gjennomgang av arrangementet. Alle inviteres, ansvarlige gruppeledere må møte, og det vil være aktuelt at enkelte grupper møtes særskilt for å gå igjennom sine rutiner. På lagets hjemmeside ligger «arrangørhåndbok» som stikkordsmessig viser oppgaver innen de ulike ansvarsområder.
Med hilsen
Nicolai Bjørgum/Løpsleder/45485404
Funksjonaeroversikt Eikerlæpet 2024 - oppdatert pr 20.04.24.docx