Sommertrening
Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 1. aug 2023

Fra Ativutvalget
Det nærmer seg høstsesong for o-løp, neste helg reiser flere ungdommer til Hovedløp og o-landsleir, 13.08 er det KM lang/PWT cup i Drammen og 19.-20.08 er det NightHawk.
Anita og Anne Marthe har hengt ut en løype beregnet som fortrening til HL/KM. Denne er 3.7 km lang, B nivå med et par litt vanskeligere poster/strekk. Det henger små postskjermer på postene, start/mål er ikke markert.
Noen oppgaver til økta:
Etter økta:
Håper mange benytter seg av løypa så vi ikke har vært ute i regnet forgjeves!
Aktivutvalget har satt opp en ekstra trening lørdag 12.08 fra hytta til Anne Marthe på Himsjø. Mer info kommer på facebook, men hold av formiddagen!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Eiker Orienteringslag Eg
Treningsløp 8 Sprint Stenseth Skole
22.06.2026
Treningsløp Junger
09.06.2026
Bli med på klubbens nasjonaldag 💛💚💙❤️
03.06.2026
Treningsløp 5 Hoensvannshotellet
01.06.2026
Minneord - Kjell Amundsen
21.05.2026