Nye æremedlemmer og hederstegn

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 6. Feb 2020

"Fra innlegg på Eiker o-lags gruppe på facebook"

TO NYE ÆRESMEDLEMMER OG SYV HEDERSTEGN

Helga Peveri og Kjell Klokkerud ble utnevnt til nye æresmedlemmer da Eiker o-lag nylig markerte sine 60 år med jubileumsfest.  Helga har 18 år i styret i klubben, hvorav 16 år som kasserer. I tillegg har hun gjennom en årrekke hatt ansvaret for økonomien i forbindelse med Eikerløpet og mange andre løp. Kjell var i sammenhengende 18 år leder av utvalget for trim og friluftsliv, og i deler av denne perioden var han også leder i klubben, til sammen 10 år. I tillegg ble det utdelt 7 hederstegn; Anne Line Nydal Berglia og Øystein Sørensen for sportslige prestasjoner, Kirsti Aas Olsen, Odd Eivind Gabrielsen, Rolf Lunde, Ellen Sofie Ruud og Marit Westerhus for administrativ og annen virksomhet for klubben gjennom en årrekke. Jubileumsfesten ble arrangert på klubbhuset med over 60 medlemmer til stede. Takk til festkomiteen for et flott opplegg, og en stor gratulasjon og takk til våre nye æresmedlemmer og innehavere av klubbens hederstegn. Klubben har i dag 8 gjenlevende æresmedlemmer, 4 har gått bort.