Årsberetning 2023 og saksliste årsmøte 29.1.2024

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 17. Jan 2024

Her finner du EikerHornet 4-2023 med årsberetning for 2023 og saksliste for årsmøtet som avholdes på klubbhuset mandag 29. jan 2024 kl. 18.30. Klubbavisa kommer som vanlig også med Posten når den er trykket. Klikk på bildet og bla deg fremover. Vi ønsker vel møtt til årsmøte

Grøtfest

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 2. Des 2023

ALLE ØNSKES VELKOMMEN TIL TRADISJONELL GRØTFEST

TIRSDAG 12. DESEMBER KL 18.00 PÅ KLUBBHUSET, ORMÅSEN

Vi starter kl. 1800, så de yngste også kan få vært med på grøtfesten. Hvis de litt eldre vil trene først, er det bare å komme etter treninga. Tradisjonen tro er det selvfølgelig (noen få) mandler i grøten.

Etter grøten serveres kake og mineralvann/ kaffe/te.

Håper mange kan ta seg tid til litt avslapning og hyggelig samvær fra julestresset!

PS: For å vite hvor mye grøt vi skal lage, ber vi om påmelding i kommentarfeltet Facebook innen 10. desember 2023.

Husutvalget 🎅

Lørdagsløp 18. november

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 16. Nov 2023

Lørdag 18. november arrangerer Eli treningsløp fra klubbhuset Ormåsen. Start mellom 12:00 og 13:00.
Løypene er lagt og postene henger ute. 2 km, 3 km og 4 km. 2 km er ei grei løype som passer godt for rekruttene. Det er lite snø i terrenget, så dette kan bli en fin treningstur. Etter løp kan dere kose dere med vafler på klubbhuset.

Resultater brikkesys
Livelox

Lørdagsløp fra Ormåsen 11. nov

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 8. Nov 2023

Det blir treningsløp kommende lørdag 11. november som opprinnelig planlagt. Med bakgrunn i været som var nå sist helg avlyste vi løpet. Det er revurdert, og det blir løp nå kommende lørdag - uten værforbehold! Flere av postene er allerede på plass, og arrangør Anders Elvekrok melder at at blir klart til lørdagen.
Vær eller uvær, han holder seg god og varm på klubbhuset, og "holder fyr på peisen" om nødvendig.

Det er noe snø i terrenget (se bilde), men en ar da løpt o-løp i masse mer snø enn dette, og en del stier og deler av terrenget er i alle fall onsdag fritt for snø.

Det blir to løyper, den lengste i underkant av 4 km, og den korte i underkant av 3 km.

Start mellom kl. 12.00-13.00. Kart med løyper får du ved fremmøte og påmelding på klubbhuset.
Vel møtt!

Livelox: https://www.livelox.com/Events/Show/116851/Treningslop-Ormasen-11-11-2023

Resultater: https://brikkesys.no/result.php?id=5560