LIVELOX

Livelox er et ganske nytt system hvor du kan registrere hvor du har løpt, og legge inn denne på kart/løype, og som du i etterkant kan gå inn å se hvor du har løpt.

Du kan sammenligne med andre, venner og konkurrenter. Du kan last opp sporet ditt fra en GPS-klokke eller mobilapp i etterkant.

Det er gratis å se sitt eget spor, men for å sammenligne ditt spor med andre må du kjøpe et abonnement.

Her kan det velges mellom klubbabonnement eller personlig abnonnement. Personlig abonnement som gir tilgang til alle spor fra konkurranser og treninger for en periode på et år. Personlig abonnement koster kr 299,- svenske kroner.

Eiker o-lag har kjøpt klubbabonnement som gir alle medlemmer tilgang til spor fra treninger og nærløp arrangert av Eiker OL frem til 9. april 2022. Klubbabonnement gir ikke tilgang til konkurranser på krets-, nasjonal-, eller internasjonalt nivå.

Du finner mer informasjon om Livelox via link på klubbens hjemmeside, eller direkte på: https://www.livelox.com

Her er link til Eiker o-lags klubbarrangementer på Livelox