Tirsdagstrening og info om Eikerløpet

Postet av Rekrutt den 5. Mai 2024

På trening tirsdag 7.mai skal vi løpe en orienteringsløype med brikker, akkurat slik det pleier å gjennomføres på løp for at vi skal bli kjent med det. De som har brikker tar med seg, og resten låner av klubben. Vi møtes ved klubbhuset 18.00 for litt info før vi løper i samlet flokk til startområdet.

Eikerløpet 9.mai: Vi håper mange av rekruttene vil melde seg på til Eikerløpet. Vi i rekrutten skal sette opp eget telt i løpsområdet i skileiken. Det er frist for å melde seg på mandag 6.mai (klokken 23.59) i Eventor. Send oss en melding om dere trenger hjelp. Vi låner ut brikker i etterkant av treningen tirsdag for de som må låne. De mest aktuelle klassene er: N1 åpen (letteste nivå) og N2 åpen 9-16 år - fri start fra 10-11.00 og D/H 9-10 år og 11-12 år (her blir det tildelt starttid).

Dersom noen foreldre har mulighet til å hjelpe til litt hadde det vært supert. Det er en fin måte å bli bedre kjent. Forslag til oppgaver som kan passe:

- Dele ut premier ved målgang

- Bemanne væskepost ved Skarratangen

- Hjelpe til i kiosken (1-2 timer)

Meld fra til løpsleder Nicolai på tlf 45 48 54 04 dersom du har mulighet til å bidra.