EM STAFETT FRA HOENSVANNET TORSDAG 9. JUNI KL. 1730

Postet av Hans Roar Bakken den 6. Jun 2016

Førstkommende torsdag 9. juni er det klart for årets første klubbmesterskap - EM Stafett. Løpet arrangeres med samlingsplass ved Hoensvannshotellet. Det er løyper på 2-3-4 km, og lagene settes sammen av arrangøren ved trekking blant fremmøtte løpere. Fremmøte og påmelding innen kl. 17.30, start kl. 18.00. Første oppgave er å finne frem til hotellet, er du usikker så sjekk klubbkalenderen side 5, så få du oversikten. Bompenger kr 40.
I det fine været som har vært i det siste er det yrende badeliv på Hoensvannet om ettermiddagene, så vi tilbyr også bad etter løpet. Det kan også være et myggende liv for tiden, så for å være litt myggsikker kan det være smart å ha med noe myggspray e.l.
Kartet på alle etappene er i målestokk 1:7500. Første etappe - 2 km - får kartet utdelt før tidsstart, slik at veivalg kan planlegges. For 2. og 3. etappe kan vi også tilby forenklet kart, se bilde..
Velkommen til årets stafettunderholdning, postene er på plass.