T-skjorter

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 26. Mai 2019

💚Gode nyheter til alle medlemmer - styret har tatt på seg spanderbuksene!

Vi har kjøpt inn nesten 200 nye t-skjorter, som vi håper mange vil kjøpe før Eikerløpet. Nila og Vilje har prøvd t-skjortene på, og syntes de er superkule!

Styret har besluttet å gi gratis t-skjorte til ALLE Eikerløpere (under 16 år) som deltar på Eikerløpet førstkommende torsdag. Oppgi ønsket størrelse til Anita Hilleren på treninga tirsdag. Løperne må være medlem i o-laget for å få t-skjorte.

For øvrige medlemmer selger vi t-skjortene for 100 kroner stk FØR Eikerløpet, og vi håper denne sponsingen bidrar til at mange ønsker å kjøpe t-skjorte og sette skikkelig farge på årets Eikerløp 💛💙💚

VIKTIG angående kjøp: Jeg er tilgjengelig på klubbhuset fra 17.30-18.00 og fra 19-21 på tirsdag. Håper de som ønsker t-skjorte kan møte opp da, ettersom jeg har begrenset mulighet til salgsvirksomhet løpsdagen! Jeg tar ikke i mot "forhåndsbestillinger" - førstemann til salgsmølla på tirsdag!

Etter Eikerløpet er prisen på t-skjortene satt til 200,- (fortsatt litt sponsing av styret). Minner også om at vi har satt ned prisen kraftig på alt klubbtøy hele 2019-sesongen. Se klubbkalenderen for priser.