EIKERLØPET - VI ER SNART KLARE

Postet av Hans Roar Bakken den 4. Mai 2016

Når dette skrives har vi nær 600 påmeldte til morgendagens Eikerløp på Bermingrudmoen. Tar vi med deltakere i Småtroll samt noen løpere til i direkte klasser samt N-åpen, ja da kommer vi opp i 700 deltakere.
Tirsdag kveld var det hektisk aktivitet på klubbhuset, løypelegger Morten og medhjelpere har klargjort kartene til løpsdagen, vekslepenger for salget er i orden, og vi er stort sett klare for premieutdeling..
Men først da, onsdag ettermiddag/kveld går med til rigging på samlingsplass, og når Torgeir merker riktig fra rundkjøringen på E134 ved Langebru til parkering ved Eiker Gårdsysteri - ja da er gleden igjen stor ved å ta i mot løpere på idylliske Bermingrudmoen. Vi ønsker store og små velkommen til Eikerløpet i strålende solskinn!