Treningsløp 2020

Postet av Eiker Orienteringslag Eg den 6. Mar 2020

TRENINGSLØP 2020 SØKER ARRANGØRER

Teknisk utvalg   har satt opp utkast til terminliste for treningsløp 2020. Dvs datoer,   løpstype, fremmøtested samt kart som skal benyttes.

På samme måte   som de siste årene sender vi nå ut lista og søker arrangører. Det innebærer   at både du (og andre) gir tilbakemelding om du vil arrangere treningsløp, og   hvilken dato/sted du kan tenke deg å stå som arrangør. Vi prøver å etterkomme   ønskene så langt som mulig, men er det flere med samme ønsker må vi prøve å   sette opp dette på best mulig måte.
Vi ønsker fortsatt å "få flere unge aktive til å arrangere treningsløp", men vi ønsker også «nye voksne» som arrangører. Dersom du føler behov for bistand/veiledning så får vi til dette. En erfaren løypelegger vil da være «mentor».
 Å legge treningsløp er god   trening. De siste årene har fungert veldig bra med bruk av både Purple Pen   til løypelegging og Brikkesys til tidtagning.

Særskilte   retningslinjer for treningsløpene kommer i klubbkalenderen.

Morten   Berglia vi være kontaktperson for kart som sendes løypeleggere, mens Rolf   Lunde vil bistå de som ønsker vedr datateknisk og utskrifter av kart på   klubbhuset.

Vi   vil gjerne ha din tilbakemelding innen 10. mars 2020 på e-post til: hr.bakken@online.no

Terminlisteoppsettet   følger vedlagt.

Etter   denne dato ajourfører vi oppsettet og prøver å imøtekomme ønsker så langt som   mulig. Der vi mangler arrangører vil Oscar Berlin og undertegnede kontakte   aktuelle for å få arrangører til alle løpene.

EIKER O-LAG

Hans R Bakken, Leder Teknisk utvalg