Rekruttrening

Postet av Eiker OL - Orientering den 23. Mar 2024

Oppstart av orientering for rekrutter blir tirsdag 9. april. Vi ønsker gamle og nye rekrutter velkommen til trening. Alle barn i skolealder 1. - 7.trinn er aktuelle for denne treningsgruppen.
Tidspunkt og sted for trening 9. april er klubbhuset på Ormåsen 18-19.00.

Vi gleder oss til en ny O-sesong og håper å se mange kjente og nye ansikter.

Kurs i Brikkesys

Postet av Eiker OL - Orientering den 19. Mar 2024

Onsdag 3. april 2024 kl 18:00 Ormåsen

Første treningsløp starter i slutten av april og som tidligere år benyttes Brikkesys for tidtaking i treningsløpene. Ønsker derfor tidligere og nye arrangører (og alle andre) velkommen til en gjennomgang i bruk av Brikkesys.

Kurs holdes på klubbhuset onsdag 3. april 2024 kl 18:30.
Det er mulig å installere brikkesys på egen maskin. Dette kan være litt krevende da databaseprogrammet Mysql også må installeres. Følger en installasjonsveiledningen på brikesys.no bør det gå greit.
Vedlagt brukerveiledning som vil bli gjennomgått på kurset.

Tidtakerkoffert Eiker.pdf
Brikkesys.no

Kurs Brikkesys

Postet av Eiker OL - Orientering den 27. Mar 2023

Kurs i bruk av Brikkesys holdes på klubbhuset onsdag 12. april kl 18:30.
På alle treningsløpene brukes programmet brikkesys til registrering av løpebrikker og tidtaking.
På kurset vil vi gjennomgå oppsett og bruk av programmet
Kurset er for arrangører av treningsløp (evt andre interesserte) slik at disse blir bedre kjent med bruk av programmet før de skal bruke det.

Det er mulig å installere brikkesys på egen maskin. Dette kan være litt krevende da også databaseprogrammet Mysql også må installeres. Følger en installasjonsveiledningen på brikesys.no bør det gå greit.
Vedlagt brukerveiledning som vil bli gjennomgått på kurset.

Tidtakerkoffert Eiker.
Brikkesys.no

Vestfold 2 dagers

Postet av Eiker OL - Orientering den 16. Mar 2023

Lørdag 25. mars og søndag 26. mars er det løp i Larvik og Sandefjord. Påmelding innen tirsdag 21. mars. Still opp til de første "vårløpene".  Forventer en del løpere fra Eiker.
Innbydelse lørdag  Påmelding lørdag
Innbydelse Søndag  Påmelding søndag